Zomervakantie 2020

En dan zit de vakantie erop! Wauw! Wat was het lekker en fijn! Tuurlijk was het gek dat we niet naar Spanje konden, maar we hebben echt genoten op de camping. Ik zal zo veel mogelijk proberen alles te delen met jullie!

Ik was nm geëindigd bij de 2de vakantie week en toen was ik nog volop aan het werk, was dus alleen thuis, lekker hard gelopen en met een vriendin naar de bios geweest,

En de kids genoten uiteraard weer enorm op de camping

Vrijdagavond ben ik er weer heen gereden, Mae was door mijn paps opgehaald van haar weekje vakantie en die kwamen samen naar de camping en zo waren we weer compleet want Max ging de volgende dag voor het eerst zelf vliegen en daar hoort opa natuurlijk bij.

Hij heeft zo enorm genoten!!

Die maandag en dinsdag moest ik nog werken, de rest bleef uiteraard lekker op de camping, Danny had het helaas erg slecht en daarom werd Sam heel lief door vrienden opgevangen, en gelukkig hielpen de pubers ook mee.

Dinsdagavond meteen naar de camping gereden en toen was de vakantie modus aan! Yes! Heerlijk!!

De kids zijn die woensdag toen wezen karten in Lelystad. Wat hebben ze genoten!

Savonds gingen we lekker uiteten om de start van de vakantie te vieren en om het afscheid van de jongens te “vieren” want die gingen de volgende dag ons verlaten

Na het eten een lekker ijsje en was er voor Sam drumtastic. Dat was zoo leuk!

Donderdag stond het Klimbos in Harderwijk op de agenda! Ook dat was super leuk!

Kids hebben zich uitstekend vermaakt! Helaas kon Sam niet klimmen dus gaan met hem binnenkort nog even naar een ander klimpark speciaal voor kleinere kids. Daarna ben ik met Sam even langs de huisarts gereden want hij gaf pijn aan zijn oortjes aan. Hebben gelukkig meteen antibiotica gekregen.

Eigenlijk elk jaar heeft hij er wel last van. Komt puur door het vele zwemmen. Dus dit was te verwachten. En ja toen waren de boys dus weg…. 3 weken naar Frankrijk! Het zal stil zijn maar vind het voor hen super gaaf! Ze gaan zulke leuke dingen doen!

Wij genoten uiteraard verder op de camping, Mae die is zelfs zo ver dat ze animatie mag helpen met de minidisco

En bij gebrek aan een beetje actie vanuit de animatie, (we geven Corona gewoon de schuld) kwam een vader met een super leuk plan om zelf de kids de stuipen op het lijf te jagen en dus gingen we ze savonds ff lekker gek maken

De voorbereiding was gewoon al hilarisch. Die kids vielen van hun fietsen, piesten in hun broek van angst en wij van het lachen. Het was echt te leuk!

De volgende dag ben ik met de kids naar de kermis geweest, voor de oplettende lezer we hebben er idd een kind bij hahahaha. Dat klopt! Normaliter is het Ivar maar nu kwam Keira logeren bij ons. Zij staat normaal ook op onze camping maar door de Corona hebben zij het geannuleerd en kon ze dus helemaal niet komen….. aangezien wij bedden genoeg hebben mocht ze een paar dagen logeren, en is het eigenlijk steeds langer geworden omdat ze het zo naar de zin hadden onderling en omdat het een heerlijk makkelijk kind is, die bijv ook graag wil helpen en dat maakt het voor ons ook prettig en leuk! Maar goed, kermis dus, met Sam, Mae en Keira! Was super leuk!!!

S’avonds was er een schuimparty en dat was zo leuk! Die man doet het geweldig en de kids hebben er op los gedanst en het was echt een groot feest!

1 groot feest!

Ook zijn we een dagje naar Elburg geweest. Een schattig mooi dorp, helaas was het niet echt top weer, maar daardoor was het niet zo heel druk en nu met de Corona kwam dat wel goed uit.

S’avonds een hapje wezen eten bij Tennesse, die naam had ik al van meerdere mensen door gekregen, en het was inderdaad super! Echt heerlijk gegeten.

Ondertussen kregen we vanuit Frankrijk prachtige plaatjes, wat genieten ze daar toch!

De volgende dag kwam Benthe, een vriendin van Mae logeren, het was super gezellig, we hadden lekker weer dus dat waren ook weer top dagen.

1 en al gezelligheid!

Ook waren we in de vakantie 9 jaar getrouwd. Dit gevierd met een lekker taartje en uiteraard eten bij Bakboord bij onze lieve vriend Dave.

Daarna was het tijd voor Sam dat er een logee kwam en dus kwam Lina gezellig logeren.

Daarna was het tijd voor een uitstapje, want we zijn naar Piara Daiza geweest. Aansluitend hebben we een hotel gepakt, want omdat de dierentuin voor Sam was en Mae al heel lang vroeg om eens in een hotel te slapen en het voor Danny beter was hebben we er een overnachting aangeplakt.

En prachtig park!
De dag van zijn leven!

Daarna dus door naar het hotel, ons even opgefrist, kids in bad, en toen uit eten geweest.

Mae had een bruisbal met glitters mee… nou dat hebben we gegeten…. de schoonmaak van het hotel zal de glitters nog op de vloerbedekking tegen komen denk ik hahahaha

Voor we bij het restaurant terecht konden hadden we nog een uurtje over en laat er nou net een trampoline park naast het restaurant zitten dus de kids konden zich nog even een uurtje uitleven;-)

Daarna dus door naar het restaurant….

Heerlijk gesmuld

De volgende ochtend lekker ontbeten en zijn we even langs Danny zijn oude huizen in België gereden waarna we nog even in brabant zijn gestopt bij de zus van mijn overleden oma.

Eenmaal weer terug op de camping genoten van het leven daar, 2 oud gastkindjes stonden bij ons op het veld en dus dat was 1 groot feest voor Sam, maar natuurlijk ook voor ons!

Ook ben ik nog met 2 vriendinnen een avondje weg geweest…… we gingen nm naar de ladies night bij de bioscoop en daarvoor hebben we gezellig een hapje gegeten in de stad.

Uiteraard ook nog flink aan het hardlopen geweest! Met zelfs een 7.5 km in de benen!

Uiteraard ook gewoon ook lekker genoten, met een boek, voor de caravan in het zwembadje.

Maar Sam heeft bijv ook een proefles zeilen gevolgd, dat is toch wel super van onze camping, er worden echt wel heel veel leuke dingen georganiseerd

En omdat wij er natuurlijk nu al voor het derde jaar komen ken je natuurlijk best al wat mensen, en Mae helpt bijv dus het animatie team met de minidisco door mee te dansen.

Ze vind het echt te leuk om mee te doen, en doet het ook elke dag een beetje beter! Zo leuk om haar zo te zien genieten maar ook die ukkies die haar dan weer nadoen. Echt leuk!

Onze grote kanjer zit nog steeds heerlijk in Frankrijk die heeft een top tijd daar! Doet onwijs veel leuke dingen!

Ongelooflijk dit!!
Kijk ze nou staan!

Maar deze moeder is blij als ze straks al haar kiddies weer onder haar vleugels heeft ;-))

Afgelopen dagen hadden wij natuurlijk super weer dus wat betreft mogen we niet klagen! Ik ben lekker bruin geworden en de kids genieten enorm!

Dikke pret!!

We hadden ook weer een leuke schuimparty en dus was het weer dik feest;-)

Zo fijn om die kids zo te zien genieten!

Ik kan niet anders zeggen dan dat deze staycation goed gelukt is. De kids hebben zich super vermaakt, morgen Max weer thuis! Yes!